vineri, 11 aprilie 2014

Mitropolitul Serafim al Pireului ataca compromisurile din BOR.

Frati crestini,

          Este dureros ca episcopi ce ar trebui sa fie icoana, aparatori al credintei ortodoxe sa spuna erezii. Ne rugam pentru sufletul acestui episcop, ca Dumnezeu sa il lumineze, sa paraseasca ereziile si sa revina in Biserica lui Hristos, pentru ca el, prin declaratiile lui se pune pe sine înafara Bisericii (in potenta) dar nu si in actualitate (in mod normal ar fi fost caterisit de mult- spre mantuirea sufeltului lui)
                                Cu durere si dragoste,
                                               preot Matei Vulcanescu



Intervenția Mitropolitului Serafim de Pireu în Sinodul Permanent al Bisericii Ortodoxe a Eladei in problema declarațiilor de la întrunirea “Consiliului Mondial al Bisericilor” de la Busan (noiembrie 2013) unde se referă în mod expres la declarațiile eretice ale Mitropolitului Nifon al Târgoviștei: 

Preafericite Părinte Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte al Sfântului Sinod, Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei, Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon, Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității. Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor” pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum ar fi “valorile familiei creștine”. Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte: “Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B: «Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata». Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas, acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă. Cel mai mic frate in Hristos, + Serafim Mitropolitul Pireului fragment din Scrisoarea Oficiala către Sfântul Sinod al Bisericii Greciei, originalul îl puteţi prelua de la pagina oficială a Mitropoliei Pireului: imp.gr sau aktines traducere de preot Matei Vulcanescu, OrthodoxiaCatholica

Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei 28 martie 2014 18 Comments Intervenția Mitropolitului Serafim de Pireu în Sinodul Permanent al Bisericii Ortodoxe a Eladei în problema declarațiilor de la întrunirea “Consiliului Mondial al Bisericilor” de la Busan (noiembrie 2013) unde se referă în mod expres la declarațiile eretice ale Mitropolitului Nifon al Târgoviștei. IPS Serafim de PireuPreafericite Părinte Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte al Sfântului Sinod, Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei, Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon, Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității. Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor” pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum ar fi “valorile familiei creștine”. Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte: “Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B: «Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata». Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas, acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă. Cel mai mic frate in Hristos, + Serafim Mitropolitul Pireului fragment din Scrisoarea Oficiala către Sfântul Sinod al Bisericii Greciei, originalul îl puteţi prelua de la pagina oficială a Mitropoliei Pireului: imp.gr sau aktines traducere de preot Matei Vulcanescu, OrthodoxiaCatholica

Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Preafericite Părinte Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte al Sfântului Sinod, Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei, Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon, Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității. Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor” pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum ar fi “valorile familiei creștine”. Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte: “Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B: «Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata». Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas, acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă. Cel mai mic frate in Hristos, + Serafim Mitropolitul Pireului

Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei
Preafericite Părinte Arhiepiscop al Atenei şi al întregii Elade, domnule Ieronim, Preşedinte al Sfântului Sinod, Iubiţi frati arhierei ai Bisericii Ortodoxe a Eladei, Cuvântarea Arhiepiscopului Târgoviștei, domnul Nifon, Dureroasă a fost și prezența ortodoxă la Adunarea de la Busan prin cuvântarea Înaltpreasfințitului Arhiepiscop al Târgoviștei, domnul Nifon, reprezentant al Bisericii României, care a constatat că unitatea Bisericii a fost pierdută și că Biserica existentă, fiind divizată, este și sacramental incompletă, și că nu știm care grupare creștină este urmașă a Bisericii Vechi de la Ierusalim, şi că toți oamenii sunt frați in Hristos, și că Botezul creștin nu este altceva decât un grad sacramental mai înalt, în familia spirituală a umanității. Înaltpreasfințitul domn Nifon a tăcut și a tăinuit faptul că se alterează ecleziologia ortodoxă în “Consiliul Mondial al Bisericilor” pretextând că în CMB “se apară valorile noastre morale tradiționale” cum ar fi “valorile familiei creștine”. Sfântul Ciprian (sec. III) subliniază Unitatea Bisericii în episcopi, în Sfânta Euharistie şi în ortodoxia credinţei. Spune Sfântul Părinte: “Dumnezeu, Unul Este, Hristos unul este şi Biserica Una este, credinţa una este, şi turma de credincioşi, una este, lipită prin conglăsuire în puternica unire a Trupului Liber de Unitate. Ecclesiæ 23, PL 4, 517B: «Deus unus est, et Christus unus, et una Ecclesia ejus, et fides una, et plebs una in solidam corporis unitatem concordiæ glutino copulata». Eclesiologia Sfântului Ciprian este, aşa cum spune şi profesorul Fidas, acceptată de conştiinta Bisericii, ortodoxă. Cel mai mic frate in Hristos, + Serafim Mitropolitul Pireului

Sursa: IPS Serafim de Pireu condamnă declarațiile apostate ale arhiepiscopului Nifon, al Târgoviștei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.